2012. március 4., vasárnap

szeretem *-*


Tegnapi napom volt egyik leges-legjobb szombati napom *-*
Végre kicsimmel lehettem és nagyon jó volt *-*

Edaval taliztam olyan 10:20-kor le mentünk állomásra és vártuk a fiúkat ^^ 
( mert Kiki is ezzel a vonattal jött amivel Manókám )
beért a vonat.. leszállt .. menetem felé..ésés olyan jó volt végre meg ölelni meg, meg csókolni *-*

Bemutatkozott Edáéknak.. utána meg elmentünk Edaékhoz, mert Kiki berakta a motorba az aksit...utána elmentünk Tescoba 
Eda meg Kiki elmentek haza kajálni.
Mi meg bejártuk a fél várost..és semmi sem volt nyitva...sem a Mokambo sem a Pizzeria sem az éterem..én nem tudom mi volt...vagy mért nem volt nyitva...de eléggé idegesítő volt ^^
De vett kaját aztán le mentünk várhoz, mert Edaék is jöttek oda ( nem tudom már hányra..)
és az volt a vicces hogy  mi épp oda értünk a hídhoz beszélgettünk egy kicsit ... hátra fordultam és már ők is jöttek :))

Hátra mentünk csónakázóhoz..ott voltunk kb egy fél órát és utána ki mentünk Szomorra *-*
olyan régen voltam már kint, és már nagyon hiányzott :)
és még a tóban úszkált 2 hattyú is ^^

és nagyon jó volt az egyik kedvenc helyemen lenni és még jobb volt, hogy kicsim is velem volt *-*


Eddig is imádtam ezt a számot *-* de most már egy felejthetetlen emlék is köt hozzá
és ez a mi számunk kicsimmel *-*
nagyon-nagyon szeretem *-*
és már most nagyon hiányzik és vele akarok lenni :)


 meg még rengeteg mindent tudnék mesélni erről a napról,de nagyon fáj már a szemem..és inkább megyek sztem géptől ://

na biebie ~chuu
oyasumii ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése