2012. március 22., csütörtök

csak tudnám...


"csak tudnám, hogy mért kellett pont ma úgy döntsek, 
hogy ki megyek zenét hallgatni az udvarra
csak tudnám minek mentem ki a kapuba..
csak tudnám, hogy mért kezdtem el nézni a csillagok...
csak tudnám, hogy mért kellett pont azt a csillagot észre vegyem...
csak tudnám mért hazudtál akkor/azokon az estéken...
csak tudnám, hogy mért is hittem el azokat a hazug szavakat....
csak az a baj, hogy semmit sem tudok ezek közül.."

ez a napom mondjuk, hogy türhető volt..
Egoval sikeresen késtünk az első 2 óráról.^^
de tanárnő nem írt beminket :P
töri órát végig untam...
nyelvtan órából nagyon elegem volt..
meg abból is, hogy tanárnő megint cseszegetett -.-"
tesi órán nem tesiztem..mert nagyon fájt/fáj a hátam..

Holnap megyek be reggel a korházba varrat szedésre..
áhh végre meg szabadulok a varratoktól..
csak az a gáz, hogy továbbra is vigyáznom kell a hátamra -.-"

Edatól kaptam egy gyűrűt meg neki is olyan van :))
rögtön pár havertól meg kaptuk azt, hogy testvéri gyűrű :P
hát jó, hogy mivel azok vagyunk ^^
meg suli után ismét elmentünk fagyizni :)

még mindig nem tudtam ki deríteni, hogy
mit jelent Roli Tattoo-ja..de valahogy kiderítem :P

na de mindegy is ^^

biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése