2012. március 29., csütörtök

hát igen :/

Nem vagyok egyszerű!
Csalódtam már olyan emberben, akiben teljesen megbíztam! 
Nevettem már a könnyeken és könnyeztem a saját nevetésemen!
Ütöttek, álltam.. rúgtak tovább tűrtem és nem ejtett rajtam sebet egyetlen pofon sem! 
Kitéptem a szívem, és oda adtam annak aki nem érdemelte meg! 
Máskor olyan elől zártam el azt, aki mindent megtenne értem! 
Meg tanultam megbocsájtani a megbocsájthatatlant és elfelejtettem amit más soha nem lenne képes! 
Segítettem a legrosszabb ellenségemen, de rajtam nem segített senki! 
Tanultam, és megbuktam.. felálltam aztán újra földre rogytam! 
Éltem az életem, máskor temettem a lényem! 
Mégis itt vagyok! 
Készen arra, hogy megmutassam.. az élet lehet bármily kemény, igen is érdemes végigcsinálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése