2012. március 9., péntek

csütörtök...

Csütörtökön reggel megint sikeresen sikerült be érjek 07:59-re
gépíráson meg jegyre írunk..
5-öst kaptam...pedig végig csak zenét hallgattam és nem is figyeltem x)

Töri előtti szünetbe meg hát.. kiakadtam...
Oda mentünk Danihoz (vagyis Eda akart oda menni) és elkezdte neki,
hogy kérdezzen rá "Pontpontpont"-nál, hogy igaz-e ...
komolyan.. engem nem érdekel ez-az egész ő meg persze, hogy ki akarja deríteni  x))
én is szeretlek húgikám x)

Aztán rá kb 5 percre jött is Dani és mondta, hogy igaz.. o.o'
ehh...de örültem neki -.-" 
főleg, hogy már rohadtul unom, hogy folyton néz...
és le tudtam volna csapni Danit ... de nem bántottam ^.^"

Tőrin végig csak zenét hallgattam...
meg Edaval beszélgettem meg facebookoztam x))

Nyelvtanból Tz-t írtunk...szerintem max ha lesz egy 2-es...
nem is tudtam, meg nem is figyeltem oda..

Tesin meg fociztunk kellett -.-"
egyre inkább kezdem meg utálni a focit basszus.-.-"
de mindegy is ... többet akkor sem fogok tesin focizni xP

Délután Mamánál voltam meg beszéltük, 
hogy pénteken én megyek be vele a kórházba...

meg hm voltam ... "fogadott nagyimnál"
nagyon sokat beszélgettünk meg minden ^^
és szeretek is ott lenni ... 
szerintem lassan ő az egyik olyan ember az életemben
akinek bármit elmondhatok és tudom, 
hogy próbál segíteni meg tanácsot adni *-*

este meg mikor haza értem neki álltam hajtogatni x))
" nem tudom mi ütőt  belém..meg bolondultam naa " xDD

na asszem ennyit a csütörtökről :))

biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése