2012. március 23., péntek

fáj : S


 hát délelőtt voltam kórházba...aztán nagyon ki idegeltek..

először fel kellett menni a sebészetre
...onnan le küldtek az Ambulanciára...
ott meg mikor be hívtak vissza küldtek a sebészetre a záró jelentésért
és onnan meg ismét vissza kellett mennyek az Ambulanciára..

aztán végük ki szedték a varratokat.. és most meg eléggé fáj -.-
mivel aszem 2 varrat bele gyógyult a hegbe aztán...
mikor szedte ki eléggé meg rángatták.. (utálom az orvosokat >.< )

Voltunk fagyizni, aztán suliba is bementem meg ígértem Edanak^^
aztán többen mondták, hogy tökre jó így a hajam *-*
(Köszönöm szíveim*-*)
meg persze, hogy mikor jöttem le a lépcsőn Sanyi ki is szúrt..
és már a hangjától ki ráz a hideg...de komolyan x))

voltam kozmetikusnál 
meg bementünk Kínaiba...de nem találtam haj pántot..
legalábbis olyat ami nekem tetszett volna :P

aztán d.u megint mentem ki a kórházhoz -.-"
ott voltam úgy kb 1-2 órát és mentem mamáékkal haza ...

Holnap meg suli...-.-"
annyira nincs kedvem hozzá...de hát ez van :P

" tudtam, ha ezt csinálom egy idő után még beszélni sem fogunk..
de hiányzik... és nehéz lesz elfelejtsem,
mert szeretem ... de elfogom felejteni..lassan..nehezen...ÖRÖKRE "

na biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése