2012. március 7., szerda

ez már csak ilyen :))

Reggel olyan ideges lettem mikor felkeltem 
és fel akartam menni fb-re és nem tudtam be jelentkezni..
pedig vissza akartam írni Manomnak..erre folyton le dobott...
Utána meg hívott Eda, hogy ő sem tud akkor már kissé meg nyugodtan...
de ugyan úgy ideges voltam, hogy nem fogok tudni beszélni kicsimmel ..:/

Mentünk suliba reggel és út közben taliztunk Marcsival meg Egoval ^^
meg mentünk boltba :))

Portás a suliba már megint nem akart beengedni..-.-"
de istenem már megszokhatta volna, 
hogy szerdánként van 2olyan osztály is akinek nincs 1. órája -.-"

Németen oda ültünk Totohoz meg Krisztiánhoz :) 
Eda meg egyszer csak elkezd vigyorogni meg bököd és mutatja a teloját,
 hogy föl tudott menni fb-re *-*
Én meg rögtön meg néztem és nekem is jó volt *-*
szóval le is nyugodtam, hogy végre tudok írni kicsimmnek :))

Eda meg bioszon kitalálta, 
hogy rajzoljam meg azokat a kanjikat a kezére amiket még nyáron a lábára csináltam :)
én meg (hála az unalomnak) persze, hogy meg csináltam
(képet nem tudok föl rakni...egyszerűen nem illeszti be)
Aztán meg többen meg nézték és mondták, hogy tökre jó lett..
 meg azon voltak fen akadva, hogy, hogyan birok ilyeneket csinálni x)
 és aszem Szandi, Pati, Ego..meg még nem tudom ki meg kért, hogy majd neki is csináljak
én meg csak "persze, persze majd csinálok"..
hát na mit tudtam volna mást  mondani ?! :DD

Egyik szünetben beszélgettem Dancussal ... 
és mutatott egy vidi-t hát olyan szinten röhögő görcsöt kaptam, 
hogy az még elmondani sem lehet...
nem értem, hogyan lehet valaki olyan bolond, hogy egy fával harcoljon.x))
de aztán meg mondott valamit valakiről ami lesokkolt és abba is hagytam a röhögést ^^""

tesi órán kosaraztunk és most elég jó is volt :)
meg ismételten röhögő görcsünk volt ^^
Mostanában ez már mindennapi eset lesz nálunk ^^

Viselkedés Kultúrán elefántot kellett, hogy hajtogassunk .
 semmi kedvem nem volt hozzá...de azért meg csináltam ..
de szerintem ennek semien elefánt formája nincs. x))
de tanár nő meg dicsért, hogy ügyesen csináltam...
( hát persze, de csak azért csináltam, hogy ne baszogasson a tanár )

 Hm... itthon nem volt semmi különös..rajzolgattam 
meg zenét hallgattam és unantkoztam :))

na de megyek is ^^
Biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése