2012. március 2., péntek

ilyen az élet ...


Hát tegnap...sikeresen majd nem megint sebészeten kötöttem ki mivel tesin megroppant az ujjam...meg a csuklom is kegyetlenül fájt...:/
de végül nem mentem ki a kórházhoz, valahogy nem volt kedvem ismételten ott ülni 3-4 órákat..:/

Gépírás órán meg majdnem bealudtam....
Töri órán meg beszéltük a kirándulást...
Pestre nincs kedvem menni ezért inkább megyek Etyek-re
( asszem oda..de már ebben sem vagyok biztos x))

ugye vettem Manónak ajándékot ... 
erre t.nap elvittem suliba Edának meg mutatni...
tesi előtt meg volt...uttána meg már nem -.-"
annyira ideges lettem..de ha meg tudom ki nyúlta le esküszöm meg tépem >.<"

Itthon meg elkezdtem rajzolni...már tegnap 2x szét téptem és újra kezdtem x))

Ma sikeresen sikerült beérjek suliba 07:59-re x)
és erről Alex tehet, mert össze találkoztunk suli előtt és el dumáluk az időt ^^

ének órán olyan szinten röhögő görcsöt kaptunk...
végig nevettük a fél órát x))

irodalom órán szintén röhögő görcsünk volt.. x)
és föl mondtam az 'ó magyar Mária-siralmát' 5-öst kaptam.. :)

Töri órán megbeszéltünk valami versenyt..
amire nevezni akarunk, ha pedig meg nyerjük..
mehetünk valahova kirándulni...hát kíváncsi leszek rá ^^

 és volt valamiről szó...
én meg ugyan azt elmondtam Edának 
valami nagyon hülye hangon meg furcsa fej szerkezettel..
és kidőlt a röhögéstől..x)

Tesi óra végül is jó volt csak nagyon fájt a kezem...
de nem igen érdekelt kosaraztam 
Niki meg elkezdett rajtam sápítozni, hogy, 
hogyan bírok így kosarazni meg simán kosarakat dobni
(de ez mind azért volt mert föl ugrottam ellé, mikor neki passzoltak és elkaptam a labdát azt át dobtam az egyik palánktól  a másikhoz  a labdát xD ) 
de hátna..kosaraztam egy ideig..már meg szoktam x))

Voltam mamáméknál...és hát ja... nagyon rossz kedvem lett.. 
meg sírtam egy sort..de nem tehetek róla, hogy rettenetesen hiányzik..:(
meg vasárnap megyek be kórházba szerintem..legalábbis elvileg úgy van...
már mehetnék be holnap is, de holnapra más progim van.*-*

Meg végre el jutottam oda ahova már tervezem kb 1-1.5 hete ^^
rávettem végre magam, hogy bemenjek :))
és nagyon jó volt megint látni mivel nagyon megszerettem és még a kicsi is ott volt *-*
és még el is bujt és ki jött és rögtön oda bújt hozzám *-*
olyan 2-2,5 órán keresztül beszélgettünk ... és igaz, hogy egy jó nagyot lelkiztünk meg mikor bementem meg oda jött hozzám a kicsi könnyeztem, de akkor is jó volt ismét ott lenni :)

Beszéltem Manóval és már nagyon várom a holnapot *-* ♥

és Eda már előre rám szólt, hogy holnap muszáj lesz időben kelljek x)

de most megyek még befejezem ezt a "rajzot" 

Biebie~chuu

Ui.: tessék Manocskám ma tudtál mit olvasni ?!! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése