2012. március 26., hétfő

Kekszii x))

Hát ez a napom mondhatjuk, hogy jó volt :DD

Reggel fönt voltunk korlátnál és szolt lentről Roli(Kekszi),
hogy meg hozta a ballagási képeket és majd oda adja kövi. szünetbe :))
meg Attilával is beszéltem x))

Töri órán össze foglaltunk  ..aztán vagy csütörtökön vagy majd hétfőn írunk >_<
de az a legjobb, hogy kb fele anyag le sincs írva x.x'

1 szünetbe jött is Kekszi, de képek nélkül
dumáltunk és mondta, hogy következő szünetbe már hozza ^^

Német órán végre volt Ági néni.*-*
be értem terembe és meg is öleltem *-*
meg kaptunk tőle német cukrot (2 hétig német o.-ban voltak)
meg beszélgettünk órán, de most meg vizsga miatt megint nem lesz egy ideig >_<"

Akkor szünetbe jött Kekszi és hozta is a képeket ^^
csak nem voltak ki vágva és mondta amelyikből akarunk az vigyük haza és otthon vágjuk ki..
mi meg Edaval elvettük tőle az egész boritékott azzal, hogy mi majd ki vágjuk órán^^"
na persze...mindenkitől ollót akartunk kérni csak senkinek sem volt :P

aztán végül én hoztam haza a képeket, hogy kivagdosom ^^"
én meg az áldott jó szívem xP

Suli után Edaval voltunk fagyizni meg napszeművegett nézni ^^
szerintem majd holnap megyek is venni egyet.. csak majd tudjak dönteni :P

Voltam d.u 'nagyikámnál' nagyon szeretek nála lenni :)
valahogy olyan meg nyugtató és jó hallani amiket mesél ^^
de rossz látni, hogy szomorú 'azok' miatt ... 

Aztán haza értem és el kezdtem ki vagdosni Kekszit x))

ehh kissé elmosodott :P
ilyet kaptam/kapok ^^




 Haza felé tökre szép volt az ég ^^





Holnap meg dolgozatot írok..aztán nem tudok semmit sem x'DD

na de megyek ^^
biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése