2012. március 26., hétfő

idézetek (13.)


"Szerettelek, szeretlek, csak szavak szavak hátán,
másnak trófea vagy, megszerezhetetlen bálvány,
másnak cél vagy, csak egy feladat, csak egy próba,
másnak teszt vagy, csak egy szótag vagy a sorba.
Nekem rejtvény vagy, amit nem tudok megfejteni.
Nekem egy vers vagy, amit nem fogok elfelejteni.
Nekem egy ajándék vagy, amit nem tudok kibontani.
Nekem Te vagy az egyetlen szó, amit nem tudok kimondani.
Te vagy minden órám.
Te vagy minden másodpercem.
Te vagy a lelkem.
Te vagy az egyetlen szerelmem.
Te vagy a napom, a hetem, az évem.
Te vagy a szerencsecsillagom.
Te vagy a hangulatom.
Te vagy a könnycsepp az arcomon.." ♥ ^^



"Az igazság az, hogy szeretem. 
Csillapíthatatlanul szeretem... 
Az első pillanattól fogva. 
Akkor is szerettem, amikor megesküdtem, hogy nem. 
Nem tehetek róla, csak érzem. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése