2012. március 16., péntek

áhh..-.-"

egész éjjel nagyon szarul voltam..
síró görcsöt kaptam meg sikeresen majdnem  be is fulladtam "ujjra"
reggel meg olyan voltam, mint egy "élőhalott" 
semmi életkedv a szemeim bedagadva meg tiszta vörösek 
és rá adásul fal fehér is voltam -.-"
de hát..meg is volt rá az okom, hogy ilyen szarul voltam/vagyok

Talán egy okból volt még is ez a nap kissé jó, hogy
mentem mamáékhoz és meg jöttek unoka tesóim. *-*
jó volt újra látni Dani-t meg Viktort 
és kb olyan 8-10év után újra Tomi-t is *-*
meg itt volt Móni is meg nene is ^^
szóval...szerintem ha így nem lett volna "együtt" a család egy része ma 
egész nap depis lettem volna...
jó volt velük lenni  és fel idézni a múltat meg a sok gyermekkori élményt :) 

Holnap délelőtt megyek Edaval vásárolni 
és olyan dél körül meg jönnek nagy bátyámék Bp-ről.*-*
jó lesz újra látni olyan 2-3 éve láttam utoljára :)

na de megyek 
Biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése