2012. március 11., vasárnap

Péntek, szombat ♥ , vasárnap ^^

Pénteki napom...nagyon sz*r volt...
kb...ebben az elmúlt egy  hónapban nem is volt ilyen sz*r napom..
na de mindegy inkább hagyjuk  x))


 "néha nincsenek szavak,  
vagy okos idézetek arra,
 hogy az ember pontosan leírja, mi történt aznap. 
van úgy, hogy egy nap egyszerűen csak véget ér. " 

Hát körülbelül ez a kis idézet igaz is a szombati napomra
kicsimmel voltam és nagyon jó volt *-*
kaptam tőle 2 gyűrűt(meg még sok mindent majd rakok föl képet.ha tudok)
 és amikor föl húztam a rózsásat mondott valamit 
amitől majdnem könnyeztem ..*-*
nagyon meg ható volt..és remélem úgy is lesz :))
voltunk nálunk is bemutattam anyuéknak ^^
meg én is oda adtam neki a kis ajándékot amit vettem neki meg csináltam ^^
legrosszabb az volt amikor kellett hogy mennyünk a vonatra és haza ment ://

aztán találkoztam Karnissal beszélgettünk....elmentem boltba 
aztán  majdnem haza értem mire összetalálkoztunk megint
 és haza vitt motorral kb azon a 100-200m-en x))

akkor ma voltam mamáméknál
és meg beszéltük a holnapi napot...
megyek reggel fél 8-ra kórházba...
aztán ha végeztem mama ki ugrik értem kocsival és haza hozz...
annyira nincs kedvem kórházba lenni holnap,
de hát muszáj ://

na de megyek van még egy kis dolgom ^^

biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése