2012. március 27., kedd

...egy "vegyes" nap...

nem igen volt semmi különös sem ma... olyan volt mi többi nap
nevetgélős/jó, vigasztalós, ideg ölös, kissé meg lepő

nevetgélős/jó, mert ismét jó párszor röhögő görcsöt kaptam/kaptunk,
Kekszinek oda adtam a képeket miútán már 3-szor jött oda érte x)
(hát na mindig volt valami dolgom..leginkább,
hogy Amikust vigasztaltam...)
meg sokat hülyültünk Ego-val, Marcsi-val, Eda-val, Toto-val, Gergő-vel
áhh Gergő már megint olyan bolond volt...meg az a buzis hang amit ki tud adni x))
*ismét elkapja a röhögő görcs*

vigasztalós volt, mert Amikus nagyon szarul volt..
már reggel sírva jött be suliba, mert össze veszet pasijával..
én meg vigasztaltam több kevesebb sikerrel ^^"
de végül igazam lett mivel meg mondtam neki hogy ki fognak békülni...
és noláám ki is békültek :))

Idegölös, mert Sanyi már megint az agyamra ment -.-"
annyira elegem van belőle..és akár hányszor leordítom a fejét
olyan, mintha meg se hallaná -.-"
következő szünetbe már megint elkezdi..
és már komolyan gondolkodok, 
hogy egyszer tényleg tökön rugóm..x)
akkor talán le akad végre rólam :P
meg egyik csaj izélt még velem ma, 
hogy így meg úgy tetszek az egyik haverjának
meg 10-es skálán hányra értékelném -.-"
hát baze és engem hol érdekel ez az egész xD

meglepő, mert történt pár érdekes dolog ma is ^^
meg pakolásztam és ismét találtam olyan cuccokat 
amiket már réges-régen nem láttam :P

Aztán holnap közgáz dolgozatott írok..-.-"
amiből nem tudok semmit sem..
szerintem majd óra előtti szünetben átnézem..
aztán amit meg jegyzek meg jegyzek
amit pedig nem azt nem :P 


na de megyek ^^

biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése