2012. március 31., szombat

széép. *-*

Olyan szépen virágzik ez a fa. *-*








Voltam Pécsen...(ezt inkább nem szeretném részletezni )

meg voltam mamáéknál ^^
nézegetünk kis kori képeket...és mint ki derült kék volt a szemem. o.o
azt tudtam, hogy hajam szőke/szőkés barna volt..de, hogy kékek a szemeim...
csak néztem egy nagyot
és dühöngtem, hogy mért nem maradt olyan x))
Mamáék meg csak jót nevetek rajtam ^^ 

és ma nagyon idézetes kedvem van ^^
folyton verseket olvasok meg történeteket ...
szóval most is bigyesztek be egy idézetet és megyek is ^^

biebie~chuuu 


"Te mész tovább, és talán már nem is gondolsz rám, elfelejtettél, és nincs már szükség rám.
De nem vagyok szomorú miattad, és tudod mi az oka?
Tudom, hogy senki nem szeretett ennyire, mint én.
Én nem azt ígértem, hogy hűséges leszek, 
nem ígértem neked, hogy örökké szeretni foglak, és minden percben veled leszek.
Én egyszerűen a kezedbe adtam az életem.
Nem a szívem, ha a szívem adtam volna, azt összetörhetnéd, és én megragasztanám.
Az életem adtam oda, tudod mit jelent ez?
Összetörni nem tudod, csak elvenni azzal, ha visszaadod....
Szerinted van még egy olyan hülye a világon, mint én?
Senkitől nem fogsz életet kapni, csak szíveket.
Soha nem leszel olyan boldog , mint amilyen velem lehettél volna.
Soha.
És erre te is rá fogsz jönni.
De akkor már másé lesz az életem, 
és eszemben sem lesz visszavenni tőle, egy olyan kedvéért, aki már egyszer eldobta.
És sírni fogsz, és szenvedni, úgy mint én, amikor nem kellettem.
De egy cseppet sem foglak sajnálni.
Sőt, azt hiszem ki foglak nevetni."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése