2012. március 17., szombat

:))

 Délelőtt mentem Edaval vásárolni :))
aztán mikor taliztunk nézet egy nagyot...
bár meg is értem, mert nem szoktam így öltözni ^^
de sztem majd hétfőn is így megyek suliba...
Eda szerint tökre jól áll meg minden meg beszéltük, 
hogy akkor ő meg húz cica nacit .. szóval majd még ki derül  ;)

aztán megint sikeresen találtam Edának ruhákat :D
én mindig meg találom neki a legjobb cuccokat ^^
meg is látszik, hogy ezért megyünk mindig együtt vásárolni :)
meg elmentünk fagyizni is meg sétáltunk egyet és néztünk foci meccset is ^^

Ati meg hívot, hogy induljak haza, mert meg jöttek nagy bátyámék.*-*
haza értem és oda is mentem hozzájuk 
hát bátyus nézet egy nagyot, hogy mennyire meg változtam meg nene is
és bátyus barátnője (Zsuzsi) meg nene és bátya folyton mondogatták,
hogy milyen szép vagyok meg csinos meg kész hölgy lettem x)
én meg csak "köszi,köszi,köszi" 
Voltunk városba fagyizni meg ettünk sütit fényképeket csinált bátyus :))
szóval eddig nagyon jó volt ez a nap ^^
kíváncsi vagyok, hogy estig, hogyan fog alakulni :)

na biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése