2012. március 30., péntek

Rá jöttem :D


Reggel eléggé el időztem itthon és ennek köszönhetően sikeresen be értem suliba 8-ra x)
portás néni már megint belém kötött -.- *kaptyabee*
meg folyosón köszönt egy srác és még most sem jöttem rá, hogy ki volt az xP

Matek órát végig beszélgettük tanár nő mondott pár érdekességet érettségiről meg beszéltünk a kirándulásról meg sok mindenről, mi meg Egoval hülyültünk meg nevetgéltünk :)
aszem csináltunk 2 feladatott  egész órán és annyi volt ki is csengettek. :)

Ének óra ki készítő volt -.-"
tanár többször is le b*szot minket (persze, hogy csak engem meg Edat), mert folyton beszéltünk meg nevettünk és szét is ültetett minket -.-"
hát de istenem nem fogok egész órán az ő kedvéért kussban lenni ^^''

irodalom órán zenét hallgattunk meg képeket nézegettünk Helles jóvoltából :)
és most csodával határos módon nem szolt rám egyszer sem a tanár..
sőőt még beszélgettem is vele :P

Fizika órán filmet néztünk meg Dávidtól kértem fülhalgatott és zenét hallgattam/hallgatunk :)

Szünetbe meg beszéltem Kekszivel és b*szogattam,  hogy mondja el végre, hogy mit jelent a Tattoo-ja.. persze, hogy nem akarta én meg akkor szépen mondtam  "Soha ne felejts el"
néz rám nagy meg lepődött fejjem és kérdezi " micsoda?" én meg megint mondtam neki erre néz rám egy nagyot és mondja kapjam be az elindul én meg betámadtam hátúról *nem fére érteni* x)
és elkezdtem piszkálni azzal, hogy látod, hogy rá jöttem stb. :D
aztán mind ketten csak elkezdtünk nevetni (Edaval együtt, jók vagyunk csajszii)
olyan jó érzés volt :D meg látni azt a besértődött kis fejecskéjét :P
és meg ígérte, hogy legközelebb olyat tetováltatt amit sohasem fogok/fogunk ki találni :))
*háhá úgyis ki fogom/fogjuk* :DD

Tesi órán tolasoztunk ... kint az udvaron...komolyan többet röhögtünk, mint játszottunk, mert nem is igen tudtunk, mert fújt a labda és minden hova ment a labda csak oda nem ahova kellett volna :P
végül meg tanárnő behívott minket és mondta, hogy mennyünk az öltözőbe és legyünk ott
kb volt még vissza vagy 20 perc :))

Délútán voltam mamáéknál és tökre szép a fa a ház előtt *-*
(majd rakok fel képet)

itthon meg mérten vérnyomást -.-" már nagyon elegem van belőle basszus...
nem elég, hogy alacsony...erre még lázas is vagyok -.- meg eléggé meg is vagyok fázva -.-"
áhh elegem van ebből a betegségből :P

na de megyek is :)

biebie ~ chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése