2012. március 12., hétfő

fáj : S


Reggel már fél 8-ra mentem be a kórházba
mentem a sebészetre meg írták a "kor lapom" vagy mi a szöszt 
és utána meg mentem föl az osztályra fel vételre
közbe meg fb-n beszéltem egyik haverommal "Atival"
ő is bent volt kórházba csak ő lent a sebészetnél varrat szedésen és fel jött hozzám :))
amit még egyszer nagyon szépen köszönöm *-*
beszéltünk egy kicsit aztán ment is ...
 
- úgy logót be az osztályra
-jött hozzám egy ápoló nő adatokat fel írni stb..
-meg átkellet, hogy öltözzek :P 
    reggel 8-tól 12:20-ig vártam, hogy végre be vigyenek abba a nyamvat műtőbe...
    aztán kb olyan 15-20 percet lehetett fent a műtőben ...
    kezdetben nem is fájt...csak azt éreztem mikor be adta az érzéstelenítöt... csak utána meg mikor már a másikat szedte le azt eléggé éreztem...-.-"
    és nem kaptam több érzéstelenítőt -.- *kaptyákbéé*

    de végül is mindegy túl vagyok rajta és ez a lényeg...
    csak ahogy egyre inkább megy ki a Lidokain(ha így kell írni) hatása
    egyre inkább fáj és húzódik..-.-"

    na de megyek is..^^

    biebie~chuu

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése