2012. március 5., hétfő

' a legrosszabb érzés ha pont az nem lehet melletted akit te a legjobban szeretsz.' *-*

Hát tegnapi napom...eléggé rossz volt..főleg, hogy olyan délután 1-től fél 6-ig bent voltunk a kórházba...
és még manocskám is nagyon-nagyon hiányzott (hiányzik). :((

Ma reggel kissé bealudtam Eda kellett, mert már küldözgette a vh-kat x))
Már reggel elb*szta a kedvem a Sanyi a beszólásával -.-"

Tőriből írtunk...hát nem tudom hányas lesz..nem igen tudtam..^^"
meg valahogy egyáltalán nem is figyeltem oda :')

németből kaptam egy 4-est a múlt kori fordításra
holnap írunk dolgozatot szavakból meg kifejezésekből ..>_<
meg ma is kellett fordítanunk.szóval kíváncsi leszek majd ezekre a jegyekre :)
szegény tanár nőt meg ki akasztottam az írásommal..
mert nagyon picibe írtam és alig tudta elolvasni ^^"

bioszból kikaptuk a múlt kori dolgozatot 4/5 lett..
meg össze is foglaltunk és jövőhéten Tz ...
és szerdán írjuk meg...inkább írnánk meg hétfőn..akkor úgysem megyek suliba x)

Volt ma suliba egy kisebb vita is .
.ami miatt kellő képen fel idegesítettem magam..meg Eda is..

itthon nem volt semmi különös...valahogy ma semmihez sem volt kedvem :' / 

Meg manóm rettenetesen hiányzik :(
de legalább velem van a tőle kapott kis Danbocskám meg a rajzok és a Raffaello
*-*



elég hülye fej szerkezet
de Danbocskámmal *-*

na biebie~chuu
Oyasumii
^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése