2012. március 24., szombat

pápápárápááá


Hát ma bekellet menni suliba..
csak azt nem értem mi értelme volt x)
meg reggel mikor beértem Toto-t használtam kis párnának x))

1.órán végig csak beszélgettünk meg nevettünk ^^
meg tegnap ugye nem voltam azt meg kellett írjam a röpdolgozatot
(szombaton dolgozatot írni istenem -.-)
ami kb. tartott 5 percig és be is adtam..5-ös lett ^^

2.3.4-ik órában meg filmeztünk x))
istenem filmet otthon is tudok nézni..most nem ?
ezért nem volt érdemes bemenni a suliba x)

5.ik meg 6.ik óránk el is maradt 
(hála istennek) 
meg szerintem már 6-ik órára nem is igen maradt volna bent senki
így is nap közben rengetegen haza húztak :P
tőlünk is 17-en hiányoztak ^^"

elmentünk fagyizni, mint mostanában már szokásunk ^^

és utána le mentünk várhoz ahol valaki miatt 
sikeresen röhögő görcsöm lett x)
de nem akarom hétfőn látni suliba xDD

végül is úgy összeségében jó volt ez a nap...
csak akkor zuhantam kicsit össze mikor voltam mamáéknál
és nenét hívta...
olyan rossz volt hallani a hangját..és hogy mi nem beszélünk..
és megint rám tőrt az a nagy hiányérzet..
hogy jó lenne vele lenni átölelni, hozzá bújni..
áhh na mindegy :")

biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése