2012. március 29., csütörtök

"Az élet szép , de élni tudni kell.. az élet egy harc , s benne győzni kell."


mai napom is remek volt -.-"
első 2.órám gépírás volt...amit végig untam meg írtunk jegyre...5-ös lett..
meg óra végén már Tomo-val zenét hallgattunk meg beszélgettünk

töri órán nem írtuk meg a dolgozatot .. majd csak hétfőn,
de szerintem nem fogok rá tanulni...valahogy nincs hozzá kedvem..
(meg nagyábból tudom ezt az anyag részt 
szóval talán meg lesz a 3mas vagy a 2es ^^" )

nyelvtan előtti szünetbe eléggé szarul voltam..
szédültem, nagyon fájt a fejem és szúrt  a  fejem meg a mellkasom
(vagyis inkább lüktetett ....áhhh nem tudom le írni milyen érzés volt...de kib*szottul fájt) >_<"
órán meg csak ültem és néztem ki a fejemből..meg Edaval beszélgettem
különben...hallottatok már olyanról, hogy valakinek
(itt jelenesetben egy cigány csávónak) Fészbuk a neve ?!
én mikor hallottam röhögő görcsöt kaptam..meg nem tudom, hogy ellehet-e hinni :P

Tesi órán magas ugrás osztályzás volt ... 5-öst kaptam...
(istenem, de utálom a magas ugrást..)
meg mikor végeztünk ezzel elkezdtünk tollasozni x))
ahol ismét kisebb röhögő görcsöt kaptunk..annyira,
 hogy kétszer is a földön kötöttünk ki...:))

na de megyek is ^^
biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése