2012. március 19., hétfő

ez van...://

Reggel tökre fáradt voltam mikor fölkeltem..
de mikor készülődtem ez teljesen elmúlt mert ki akasztott a harisnyám xDD
de végül inkább maradtam a cica nacinál + a szoknyás fölsőmnél :) 
*utállak köcsög harisnya*
 nem volt úgy semmi különös suliba..(csak néha ideg bajt kaptam)
meg a szokásosnál is jobban páran meg néztek..-.-"
há' ba+ nem láttatok még csajt szoknyába ?! x))

meg Sanyi az agyamra ment...-.-"
2-szer tarkón is vágtam..és komolyan ha holnap is baszogatni fog
vagy csak hozzám ér tökön rúgom.>_<

6. órában meg Ego-val voltam dumáltunk meg sétáltunk 
és ki beszéltük az élet nagy problémáit a bandáról x)
meg jó párszor röhögő görcsöt kaptunk bolondok vagyunk naa xP

haza felé Eda-val bekattantunk..
repkedtek a madarak(varjuk) és ilyen "Kárr"ogos hangot adtak ki
aztán mi is elkezdtünk vissza "Kááár"ozni...sztem aszt hitték ránk, hogy be vagyunk szívva :P
Aztán végül döntöttem...inkább... úgy választottam, hogy abba hagyom Manóval ezt a kapcsolatot..
nekem most ezek után nem ment volna..
na de mindegy is :)

most megyek
Biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése