2012. április 10., kedd

" A szeretet, a szerelem és a boldogság nem azért van ingyen, mert nem ér semmit, hanem azért, mert megfizethetetlen ... "


Én ma nagy naivan azt hittem , hogy jó napom lesz... hát persze, hogy nem ... 
sikeres el baszták azzal, hogy el kezdték a kavarást . -.-" most attól, hogy az ember minden percben nem jó pofizik valakivel akkor rögtön azzal baja van ? hát istenem basszus ... sosem voltam az a folyton "juj, de heppy vagyok" és nem is leszek az ... ha ez miatt meg rögtön az lesz, hogy nekem bajom van  akkor inkább ezentúl nem is törődők velük ... higgyék csak azt, hogy én így meg úgy haragszom rájuk ... azt ennyi ;))

suliba ezen kívül az volt, hogy ismételten röhögő görcsöt okoztam pár embernek ;) 
meg első 2 órában ismételten helyetesítés volt mert nem volt tanár nő és Bogi meg Máté ki akasztottak és olyan szinten le fárasztottak agyilag, hogy az csak na...meg nem értem, hogyan bírnak ennyi marhaságot összehordani főleg Bogi ...  de hát mi így szeretjük :P meg Mátéval néztünk farkas szemet és ezzel akart le gyengíteni  és akkor kezdet el mesélt Dynamoről aki különböző trükőket csinál  ... hát én meg csak néztem nagy szemekkel, hogy ez most komoly ? o.o de inkább linkelek videot :P
ha van egy kis időtök érdemes meg nézni ^^



német órán is  helyetesítés volt én meg azzal foglaltam le magam, hogy Toto füzetébe, könyvébe meg kezére firkáltam minden féle hűlyeséget.. :D aztán meg Krisztián elkezdi, hogyan lehet csillagot rajzolni úgy, hogy nem emeljük fel a ceruzát hát én rajzoltam :'D

Haza értem és végre meg jött az Eiffel tornyos medálom meg kaptam hozzá egy kis madaras medált is :)


Kicsi cicám meg olyan édes egyem meg a kis drágát. *-*
mindig itt ül az ajtóba és várja, hogy ki mennyünk. *-*


na BieBie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése