2012. április 17., kedd

ez a nap már csak ilyen.. :/


" Annyira örülnék ha néhányan végre magukkal foglalkoznának és nem velem meg azzal, hogy mit csinálok és kik a barátaim. 
Szerintem a barátaimat én választom meg és azt is, hogy kikkel barátkozok, beszélgettek, hülyülők...''

Első 2 órám matek volt, már az új matek tanárral és nagyon kedves meg végig nézte ki, hogy áll és meg is dicsért  :')
meg leginkább csak beszélgettünk egész órán fiúk meg hát ki akasztottak ( én se tudtam mire vállalkoztam mikor oda ültem a fiúkhoz) x'D

Fizika óra nagyon nem érdekelt ezért az volt a legnagyobb el foglaltságom, hogy hogyan szereljem szét a tollamat x')

Szakmain úgy szintén nem csináltam semmit leginkább csajokkal dumáltam...

Irodalom órán versből feleltünk tanár nő meg mondja, hogy menjen aki a 2.ik csoportba van ... senki még csak meg sem mozdult csak néztek a tanár nőre ...
 én meg fogtam magam azt kimentem és fel is mondtam ötösre :P 
persze miután én vissza mentem a helyemre már mindenki menni akart felmondani x"D

Német órán szó szerint olyan szinten röhögő görcsöt kaptam mikor be értem az osztályba, hogy Ági néni rám nézet és még ö is elkezdet nevetni azon amilyen fejet vágtam. x')

egyik szünetbe meg Gergő és Dani ki akasztott :D
istenem annyira bolondok, de mindig meg tudnak nevettetni :P
 
Sanyit meg egyszer még esküszöm ki pofozom már nagyon idegesít -.-"

Suli után jöttem haza és össze találkoztam Rolival :)
már régen taliztunk és tök jól eldumáltunk és nagyon meg lepet o.o'
eléggé meg változott ^^

Délután meg meg írtam az egyik ilyen gyűjtő munkás "biszbaszt"
holnap lehet neki állok az olvasmány naplónak vagy a házi dolgozatnak... még nem tudom :']

na BieBie ~ Chuu




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése