2012. április 21., szombat


Már korán reggel útközben le fárasztottak :') szabályosan röhögő görcsöt kaptam egy embertől :')

Nagyon utálok szombaton menni suliba ... főleg ünneplőben -.-" és még mi a legidegesítőbb .... hogy mindenki meg bámul -.-'

1. órában feladat lapot töltöttünk ki a "Föld napja" miatt és csodával határos módon mindenre tudtunk válaszolni x'D

2.-ik órában pedig németünk lett volna, de Ági néni berakott egy kazettát  és azt csináltunk amit akartunk :D
nekem meg az volt a legnagyobb ki hívásom, hogyan bontsam le Tomo zakóját, mivel fel volt neki varrva és rövid volt és meg szépen egy kulcs segítségével le bontottam :')
és ez akció következtében sikeresen bele akadt a kulcs a harisnyámba és fel futott >-<
erre Tomo meg szólal: Ági néni becsukhatom az ablakot, mert Szano harisnyája ki akar futni x'D
na erre olyan röhögő görcs lett a terembe.. :P

utána meg Tomo kipakolta tatyóm és *röhögő görcs*
az 1000-esem berakta a füle mögé, napszemcsit felrakta meg a Labelomat a szájába xD


Éés Boldog 18.-ik Szülinapot Tomo. *-*

Aztán óra után mentünk az ünnepségre ... hát komolyan mikor már elkezdődött már azt vártam, hogy vége legyen. :P
és olyan dél körül haza engedtek minket mivel hideg volt és ezért a lányokat előbb el engedték ^^ 

Délutánomat ismét sikerült elbaszni azzal a nyamvadt hívással, de már kezdek hozzá szokni
ideg levezetés képen meg este felé elmentem le kosarazni. :')
és jó volt az a kis borozás, már hiányzott, hogy így haverok közt legyek ^^

na, de lépek ^^

BieBie~Chuu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése