2012. április 27., péntek

remélem. * - *

Reggel mikor be értem suliba  föl mentem teremhez és be is támadtak, hogy mi volt velem jól vagyok meg minden :) jól eset, hogy aggódtak meg csajok is főleg Marcsi meg Niki kérdezte rögtön, hogy jobb-e a hátam. :)

matek órán rettegésben tartottam a Bencét meg Tomoval és Totoval szét firkáltuk a kezét meg a nyakát. :P
és az volt a vicces, hogy Tomonak és Totonak is össze firkálta a kezét mikor meg az enyémet akarta rá néztem ilyen tökre "félelmetesen" (hát na ők ezt mondták) és rögtön elfordult x"D annyit nevettünk ezen egész nap x'))

ének órát végig untam meg fizika órán is az ének tanár volt velünk és már megint lecseszett -.-"
hát de istenem hol érdekelnek engem azok a kísérletek... jó, hogy inkább zenét hallgatok ...


Töri órán írtunk és az a vicces nem is voltam ott mikor ezt az anyag részt vették át sem olvastam aztán mégis tudtam ^^
meg beszéltük a ballagást én meg mondtam, hogy nem tudok jönni más hova kell mennyek tanár nő meg mondta, hogy majd meg beszéljük .... ^^"

Voltam suli után kozmetikusnál meg mentem mamáékhoz :)
és itt volt Móni, Dani meg Iza(Dani b.nője) akivel tökre jól ki jövök tökre hasonlít hozzám így viselkedésbe meg minden :D

szóval elég jó volt ez a napom és még telefon hívást sem kaptam. :P
és már csak azért drukolok, hogy holnap jöjjön apu és akkor hétfőn meg kedden tudok menni Macimhoz. *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése