2012. április 19., csütörtök

"A mosoly, kisebb korban őszinte volt, manapság már csak a legjobb álarc.."


Hááát.... írtunk ma tőriből dolgozatot ... nagyon nem figyeltem csak éppen ami eszembe jutott leírtam azt'csőő.
de lehet, hogy holnap megint íratni fog tanárnő...

Magyar órán ki kaptunk pár dolgozatot kaptam nyelvtan Tz-re egy 4-est, egy irodalom Tz 5-öst, egy olvasmány napló 4/5-öt meg a beszámolóra egy 5-öst ... aztán kb ennyi volt az óra, mert eleve a tanárnő úgy 20 perccel később jött :')

ki derült, hogy nem kapjuk meg az érettségi szüntetett, vagyis úgy kapjuk ki, hogy aszem 7.-én nincs suli, 8.-án rendes tanítás, 9.-én 5-8.-ik órára kell bemenni -.-" 
meg még a plána, hogy most szombaton suli és még ráadásul ünneplőben kell menni -.-" nagyon nincs kedvem szoknyában meg matróz blúzban flangálni >_<"
meg jövő hét szerdán 6-ik órában megyek diák tanácsi gyűlésre (vagy mi a faszomra) 

neki álltam meg írni az olvasmány naplót már lassan 2 és fél oldalt írtam és még mindig nem végeztem -.-"

aztán más úgy most nem jut eszembe x')

szóval

BieBie'Chuu

" Mások azt látják, hogy mindig vidám vagyok. 
Mindenki irigyel, azt hiszik, boldog vagyok. 
Pedig nem így van, ez csupán a látszat, nem is sejtik, hogy valami belül nekem is fájhat. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése