2012. április 26., csütörtök

suli nélküli napok :P


Tegnap sikeresen majd nem földhöz csaptam a laptopomat, mivel vagy 10-15-ször próbáltam meg belépni a blogba és egyszerűen nem engedett be .... fogalmam sincs, hogy mért vagy mi történt vele inkább annak örülök, hogy most be tudtam lépni ^^

tegnap nem voltam suliba ahogy ma sem.^^"  valahogy semmi kedvem nem volt tegnap suliba menni

ma meg igazság szerint úgy volt , hogy megyek csak be kellett mennyek a kórházba a hátam,mert rettenetesen fájt az egyik varratomnak a helye bár igaz semmi újat nem mondott az orvos, mint, hogy be van gyúladva és fel írt rá egy kenőcsöt -.-"

haza felé meg találkoztam Totoval és meg nyugtattam, hogy holnap már megyek terorizálni, aztán elkezdtünk nevetni és meg jegyezte, hogy legalább nem fog unatkozni :D ( hát mellettem aztán biztos, hogy nem :P )

Danit meg lecsesztem az üvegen keresztül (bent volt a Coop-ba gyakorlatin) hogy inkább dolgozni kéne, mint nekem integetni aztán csak nevetett (várjál csak jössz te hétfőn suliba :DD )

Meg voltam mamáéknál és kaptam egy Budmilos oldal táskát meg egy sarut ^^

Holnap megyek suliba aztán elvileg írunk töriből .... pont abból az anyag részből amit ma vettünk hát köszönöm szépen :') már most tudom, hogy egyes ;")

Na de most lépek kéne végre ki mennyek :P

Biebie'Chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése