2012. április 18., szerda

fáj. :(


nem volt első órám és csodával határos módon nem aludtam el :P
mikor be értem suliba épp össze is találkoztam Gyöngyivel és oda adta az Avon-os katalógust ^^

Német órán meg írtuk a dolgozatot 5-ös lett ... meg jövő héten újból írunk :/
Fiúk meg azzal voltak el foglalva, hogy az Avon katalógusomat nézegessék
és minden egyes illatosította oldalat szaglásszanak x'D

Lyukas órában pingpongoztunk meg rengeteget nevettünk :)

Hmm... biosz órán Edaval olyan szinten röhögő görcsöt kaptunk, hogy nem bírtuk abba hagyni már a füzet mögé bújtam/bujtunk és úgy nevettünk tanár nő meg csak nézet és mosolygott x')

Tesi órán távol ugrás volt. -.-"
mondtam már, hogy mennyire utálom azt a nyamvat homokot ?! 
néhányan meg akkorákat estek, hogy már komolyan féltem ugrani x'D
de én hála nem estem el x'D
mikor meg mindenki 3-szor ugrott mehettünk focizni :) 3:2-re nyertünk :) 
és még sohasem fociztunk így, valahogy most mindenki nyerni akart :P

Dél után neki álltam meg írni az olvasmány naplót... csak hát igen .... 
kaptam egy telefon hívást ami annyira elbaszta a kedvem, hogy utána semmihez sem volt kedvem egy folytában csak zenét hallgatok és gondolkodok a Miért?-eken, de nem tudok már mit tenni ... vissza hozni nem tudom, 
az időt vissza forgatni nem tudom ...
meg változtatni a múltat nem tudom
 tehetetlen vagyok és talán ez fáj legjobban....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése