2012. április 12., csütörtök


Első 2 óra, mint mindig most is nagyon unalmas volt.. -.-' (kinem állhatóm a gépírást ... jó igaz, hogy csak írunk-írunk, de ez a legfárasztóbb benne és már egy idő után bele is fájdul a szemem. -.- ) de legalább Tomo szorakoztatt mindig :D

meg kiderült, hogy új matek tanárunk lesz már év végéig ... mivel Ildi nénit műtötték ... >_<" és beteg szabin van...:((
és mondta az új tanár (azt hiszem Karsainé) , hogy mivel ilyen  jó jegyeink vannak matekból szívesen lenne az osztály főnökünk ( hát, de naa) bár meg is értem ... mert az ő osztálya... x'D (nagyon sok mindenkit ismerek az osztályából és hát ja...)

Irodalomból be adtam a kirándulásról a "beszámolót" és tanár nő meg is dicsért, hogy jól sikerült ... meg megírtuk a Tz-t ... hát fogjuk rá, hogy nagyjából tudtam ... (vagy még se?!) x'D

Törin röpdolgozatot írtunk ... nem tudtam semmit .aszem összesen írtam 2 sort x').. szóval már most elkönyvelhetek egy 1-est...
(valahogy nagyon nincs kedvem mostanában tanulni...de asszem majd neki kell álljak)

Tesi óra meg nagyon kész volt ... tollasoztunk a Vikivel, Nikivel, Edaval ... a folyosón ...x') és a tollas labda sztem többször ment a plafonnak vagy a falnak, mint az ütöknek x')

Meg haza fele unatkoztam és csináltam képeket .. amiket majd fel teszek ... csak most nem engedi be illeszteni. >_<"

na de megyek ^^
majd fel dobom a képeket. :P

BieBie~Chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése