2012. április 5., csütörtök

Kirándulás :))

na akkor vágjunk bele :D

Reggel 4:30-kor keltem ... azt hittem nem fogok tudni majd fel kelni, de sikerült :P 5óra előtt már Eda írt, hogy fent vagyok-e stb ... és még szerintem őt is meg leptem azzal, hogy már ébren voltam :P gyorsan még bepakoltam a táskába a cuccaimat meg össze készülődtem és már indultam is a halászhoz

Majd nem egyszerre értünk oda Edaval és épp a sarkon taliztunk Bazsival egyszer még le fogom csapni a drága bátyusomat ... meg kitalálta, hogy ne mennyek kirándulásra hanem mennyek el velük gyakorlatra ... na persze..szerintem akkor bolondulnék meg :P még gyors akartam venni energia italt, de az persze, hogy pont most nem volt a Király Pékségben -.-"

Kb olyan 6:35-re értünk oda sulihoz és épp, hogy oda értünk meg is jött a busz .. tanárok még sehol sem voltak ... és fogtuk magunkat és fel mentünk a buszra ^^ (bár nem is szóltak érte a tanárok mikor meg érkeztek) Tomo ült elénk *hála istennek* meg úgy volt, hogy még Milán csak késet és egy csaj ült még elénk *de első megállónál helyet cserélt a csaj meg Milán* Kaposvárnál meg álltunk egy benzin kútnál én meg megörültem, hogy hátha itt tudok venni energia italt..aztán persze, hogy nem... le se lehetett szállni csak a busz sofőrök intéztek valamit .. >_<"

Siófoknál meg álltunk a Tesconál és kaptunk 45 percet a vásárlásra. :) na nekünk se kellett több, mindenki be is támadta a Tescot ... Be is mentünk Edaval és észre vettem az újságos részt és meg is kerestem a Mondot *-* ( már Pécsen is kerestem meg nézte nekem egyik haverom, de már nem láttam az Árkádban :/ ) de most végre meg van szóval örültem magamnak :P betámadtuk a ruhákat és észre vettem az ékszereket és végre találtam olyan fülbe valót amit kerestem már elég rég óta :) meg Eda is vett olyan fülbe valót, mert ő már elég rég óta ilyet keresett meg vett még valamit ( nem tudom már mit) aztán mire végeztünk már mehettünk is a buszra :)

Székesfehérváron meg néztünk egy emlék parkot vagy régi templom  ( vagy fogalmam sincs, hogy mi volt az ... igazság szerint nem igen figyeltem a nőre) csak mentünk a többiek után és hátul hülyültünk x)
kb annyira emlékszem, hogy belül volt egy "freskó" amit már újítottak meg kint van egy sír amit bárki meg nézhet meg xy királyunk meg xy királynőink van itt eltemetve :) aztán mikor itt végeztünk "szabad elfoglaltság'' volt ... felfedeztük a környéket Edaval, Amival meg Gáborral :) ... volt az egyik utcában egy szobor ( egy öreg nénit ábrázolt aki egy kocsit tolt) és elvileg aki meg fog vagy meg dörzsöli az orrát annak szerencséje lesz :) hát mi meg persze, hogy rögtön meg is fogtuk :D bementünk egy ékszer boltba ... istenem olyan szép ékszerek voltak *-* de hát valahogy nem a mi pénztárcánkhoz voltak szabva x')) délbe elmentünk meg nézni a harangszó játékot :) utána meg mentünk a buszra és indultunk Etyekre ^^

Már a film stúdiónál úgy szálltunk le a buszról, hogy Milánt kergettük és épp jött arra egy kis kocsi és majd nem neki ment Milánnak x') még tanár nő elintézte a jegyeket meg mindent mi addig bementünk az ebédlőbe és ott  vártuk a tanárokat meg azt aki körbe vezet bennünket. :) meg jöttek és el is indultunk a belső stúdióba ... annyi ilyen tökre sok mindent meg tudtunk meg mutatott is be trükköket meg párat ki is lehetett próbálni :) pl volt egy "fektetett fal" amin az "idegen vezető (vagy nem tudom, hogy hívjam)" elkezdett hülyéskedni ... hát mit ne mondjak pár póza eléggé érdekes volt x) meg bemutatott egy hajós jelenetet is és volt egy film arról, hogy, hogyan csinálták meg az egyik ember jelmezét a "Taxidermia"-ban ... én biztos nem tudnék 4 (vagy több) órán keresztűl ülni és várni még kész lesz a maszkom stb.

Mikor végeztünk bent ki mentünk a New York-i díszlethez :) sok mindent meséltek, hogy milyen filmek voltak itt meg minden ... (hát film címeket már nem tudok) az egyik háznál pl. nem tudom már ki harcolt nem tudom kivel, de mikor le győzte az egyik a másikat az felrobban és tiszta zöld lett tőle a ház meg a "Hotel" "O" betűje is le eset a harc közben :') meg épp sétálunk erre egyszer csak meg szólal az idegen vezető hapsi, hogy vigyázatok épp ott robbant fel egy kocsi (persze, hogy ott ahol mi voltunk) erre Ami ugrót egyet és férre is ment onnan én meg csak nyugodtan álldogáltam ott tovább x) hát kicsit sem volt vicces az a fej amit páran vágtak mikor ezt mondta a hapsi x) meg ki értünk egy ilyen homokos köves részhez és mondja, hogy valami film sivatagos részét is itt forgatták ^^" na mit ne mondjak ekkor is voltak érdekes fel szerkezetek ^^

Mikor végeztünk New York-ban át mentünk a világ legnagyobb studiójába (20m magas)... ami eredetileg egy nagy medencének indult, hogy itt tudják forgatni a nagy tengeri "stb". filmeket, csak mikor ki derült, hogy akár egy vízi jelenetet egy "lavórban" is le lehet forgatni fel hagytak ezzel a tervel és meg csináltak stúdiónak :) még valahol volt ennél is nagyobb csak mikor már egymás után 3szor is leéget nem építették ujjá :)

Meg átmentünk még egy kinti díszletes részhez ahol igazság szerint nem igen figyeltem ^^" és nem is igen tudok róla mesélni annyira emlékszem, hogy van egy pápái épület vagy micsoda,coloseum aszem  meg még egy kertes rész ... meg fényképezni nem is lehetett mivel sok díszlet rész még nem került forgatásra :) erre meg csak annyit mondtak az idegen vezetők  ha szeretnénk le fényképezni mennyünk vissza olyan 5 év múlva és akkor már biztos nyugodtan fény képezhetünk ^^" 

aztán kb ennyi volt a film stúdió.. legalábbis amire emlékszem meg persze rengeteget hülyültünk meg beszélgettem pár emberkével.. még egy olyannal is akiről nem hittem volna, hogy valaha beszélni fogok vele, de hát meglepetések mindig vannak ^^

vissza mentünk a buszhoz és indultunk is haza ... istenem ennyit, mint haza felé az úton még sosem nevettem meg olyan szinten röhögő görcsöt okoztam Edanak meg Aminak meg még magamnak is, hogy még a szemünk is bekönnyezett... meg amit az a csaj művelt a Bencével meg azok a beszólások áhh istenem felejthetetlen volt meg Máté elkunyizta a hajgumim és fel kötötte a haját :D

szóval összességében nagyon jó volt :)) nekem tetszet :)
és akkor jöjjenek a képek :) 
(rengeteg kép van és az összeset azért nem rakom fel ^^")

Székesfehérvár ^.^

régi egyház(vagy micsoda)

Városalma(asszem), műemlék, még mindig nem jöttünk rá micsoda :P
 Utolsó képre még mindig nem jöttünk rá mit ábrázol, de mennyit szórakoztunk vele.. még fel is akartunk rá mászni, meg kopogtattuk meg minden x)

lovacska :)
folyton jött utánunk :))
Déli harang játéék :))
Komolyan azt vártuk, hogy mikor esik a fejünkre :P
udvari bolond :')



 Azért két különböző szín, mert 2 teloval fényképeztem .^^

Etyek ^.^

ezekkel  a forgós bigyuszokkal nagyon sokat játszottunk :D


Falon járás kis trükje :P

belső stúdió :)


na ez volt az a film amit mondtam ^.^

Na hát ettől a jelmeztől röhögő görcsöt kaptunk páran x')

Vízijelenet x)

New York-i díszlet :)



Haza felé meg meg álltunk egy benzin kútnál és tökre szép volt az ég :))


na meg persze Máté haja :DD

na és egy közös képpel bucsuzok is ^^


eléggé hűlye fejem van rajta..de nem érdekel ^^

na Biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése