2012. április 9., hétfő

" inkább utáljanak azért, aki vagyok, mint hogy szeressenek azért, aki nem.." :)


Már korán reggel betámadtak a locsolással mikor fel keltem szóval remek napom volt baszus x')

meg kaptunk anyuval nyalókát xDD *megint elkapja a röhögő görcs*
mikor észre vettem az asztalon és mondta anyu, hogy most hozta Gyuribá...hát röhögő görcsöm lett xDD

nyáloká xD
Kicsi semém meg bebombázott locsoló versekkel :)

"Van nekem egy locsolóm,
nincsen kölni benne,
ha én azt most elővenném,
... nagy röhögés lenne."

"Ferrarival érkeztem,
kurva nagyot fékeztem.
Okos vagyok, szép és laza,
Locsoljak, vagy húzzak haza?"

"Erdő mellett folyik el a kanális,
meglocsollak téged meg az anyád is! "

"Húsvét táján édes szokás
A vödörrel locsolkodás
Nálam is van szagos kölni
Ha rádöntöm, meg fogsz ölni? "

"Zöld erdőben jártam
Részeg voltam s hánytam
El akartam dőlni
Nesze bazzeg, kölni! "

"Meglocsollak SMS-el,
nem fogok tökölni;
neked nem kell hajat mosni,
nekem nem kell kölni."

na de megyek, pakolnom kéne :P
BieBie~Chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése