2012. április 3., kedd

:))


Most komolyan mért van az, hogy facebook-on meg a hátam mögött tud magyarázni, de persze szemtől-szembe meg nem tudná mondani, hogy mi baja velem (bár jó tudom, de akkor)... én mindig is bele mondtam az emberek szemébe ha bajom volt velük (és bele is fogom) akkor én is el várok annyit, hogy ezt velem szemben is meg tegyék.. nagyon nem érdekel, hogy mi a véleménye...meg nem is én tehetek róla, hogy az aki neki kellene nagy ívben sz*rik a fejére és velem meg jobban van hát istenem -.- nézzél már magadba .. nem engem kell ezért hibáztatni és mindenek elmondani ... komolyan ehhez már csak gratulálni tudok..büszke lehetsz magadra...

na asszem most kellő képen ki tomboltam magam x')

Első két óra nagyon jó volt :D helyetesítés volt és azt csináltunk amit akartunk.. 
mi pl: Egoval, Mátéval, Hellesel végig dumáltuk az egész órát :D annyit nevettünk olyan hűlyeségeket mondott Helles, hogy röhögő görcsöt kaptunk már tőle x') meg folyton képeket csináltunk majd rakok fel párat amint meg találom a telom :')

Fizika órán nagyon szarul voltam...annyira fájt a fejem, hogy figyelni nem is tudtam írni se írta le semmit... inkább fogtam a telom azt azzal szorakoztam meg zenét hallgattam...

Szünetbe meg le akartam menni a védő nőhöz erre már nem volt ott útközben találkoztam vele, mert nem órára ... és csak annyit mondott, hogy jöjjek vissza kövi szünetbe -.- (hát na köszönöm szépen..szét robban a fejem, de...áhhh -.-' ) 

Közgázból ki kaptuk a Tz-ket ... 3-mas lett...végül is nem lett olyan rossz, mint amire számítottam, mert a legjobb jegy is csak 4-es lett :)

Irodalom órán osztály főnökkel voltunk... nem volt semmi különös..
meg beszéltük a tegnapi kirándulást...
istenem, hogyan fogok és fel kelni 5-kor ? vagy még annál is előbb..
ez nekem kész kínzás x))

Német órát végig nevettem meg Totoval hülyültem *és akkor is nekem lett igazam* :P

Info órán szabad foglalkozás volt Edával már megint a csirkéket gyilkolásztuk x'D
és Ákost meg le tudtam volna csapni óra végén -.-"

Suli útán anyuval mentem OTP-be, mert vettünk le pénzt meg utaltunk át
*csak bízok benne, hogy meg is fog jönni amit rendelt* :'))

meg kaptam új orr Pc-t *-*
kis fehér köves virágot :)
 csak eléggé meg szenvedtem vele mire beraktam, 
mert ennek a szára kb 2-szer vastagabb, mint a többié és alig akart át menni rajta... 
meg sikeresen fel is sértettem és vérzet..meg most is eléggé fáj..
komolyan olyan, mint ha most lett volna megint szúrva x)) 

na de megyek ^^
elkell kezdjek össze pakolni holnapra...mert reggel én erre nem leszek képes x))

Biebie ~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése