2012. április 21., szombat

háát naa. :P

Ünneplő :P


"Nem vagyok egyszerű! Csalódtam már olyan emberben, akiben teljesen megbíztam! 
Nevettem már a könnyeken és könnyeztem a saját nevetésemen! 
Ütöttek, álltam.. rúgtak tovább tűrtem és nem ejtett rajtam sebet egyetlen pofon sem! 
Kitéptem a szívem, és oda adtam annak aki nem érdemelte meg! 
Máskor olyan elől zártam el azt, aki mindent megtenne értem! 
Megtanultam megbocsájtani a megbocsáthatatlant és elfelejtettem amit más soha nem lenne képes! 
 Segítettem a legrosszabb ellenségemen, de rajtam nem segített senki! 
 Tanultam, és megbuktam.. felálltam aztán újra földre rogytam! 
Éltem az életem, máskor temettem a lényem! 
Mégis itt vagyok! 
Készen arra, hogy megmutassam.. az élet lehet bármily kemény, 
igen is érdemes végigcsinálni! " :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése