2012. április 16., hétfő


Vasárnap nem volt semmi különös ... meg nem is igen akarok róla beszélni főleg, hogy egy telefon hívás miatt kissé el baszták a kedvem estére, de hát mindegy ^^"

Hát ma suliba ... ki kaptuk a töri Tz-ket 3-mas lett ( jobb lett, mint amire számítottam) meg elvileg csütörtökön megint írunk ... semmi kedvem tanulni ... így is eléggé sokat kell a héten és még ez is -.-" 

meg, hogy szombaton megint kell menni suliba ... hát én nem tudom, hogyan fogom túl élni ( Barcsra akarok menni >_<" )

Német órán szokáshoz híven Toto miatt kaptam röhögő görcsöt x"D meg szintén németből is írunk a héten. -.-"

Bioszon, infon nem volt semmi különös ... végig dumáltam mind a 2 órát nem volt kedvem sem írni sem formázni infon :')

Magyaron jegyzeteltünk még  néhányan feleltek ... meg oda adtam tanár nőnek a beszámolót ... és szintén folyton csak dumáltam :'))

Hála az új órarendnek ma 6-ik órába beraktak egy tesit, aztán mi meg Marcsival, Egoval meg Edával ki mentünk az udvarra tollasozni, bár nem sok értelme volt mivel fújt a szél és össze vissza fújta a labdát :')

Voltam délután "fogadott" nagyimnál jó sokat beszélgettünk megint ... és mutatott egy érdekességet amit mire végig olvastam le eset, hogy ebből tényleg sok igaz rá ... túlságosan is olyan amilyennek le írták :')

ma meg egész d.u zenét hallgatok :') (ami mostanában már napi rutinná vált) ^^




na BieBie~Chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése