2012. április 20., péntek

" Nem vagyok cicus, sem pedig bébi, én csak egy lány vagyok, nem pedig lady." ;)

kész ez a nap ahogy van -.-"

Eleve Eda nagyon ki volt egész nap ... bár meg is értem szerintem azért én is ki lettem volna ... és folyton nyugtattam és vigasztaltam :'(

Ének órán dolgozatot írtunk ( már megint nem szólt róla -.-)  valahogy sikerült összehozzak egy 3-mast ... és mi a poén az egészben ? jövő héten is íratni fog -.-"

Többi órán meg egyáltalán nem figyeltem ... valahogy nem volt se kedvem, sem türelmem hallgatni mit mond a tanár ezért folyton zenét hallgattam ...

Tesiórán meg győztük tanárnőt, hogy had mehessünk ki focizni a kinti pályára hát ki is mentünk ...  tökre jó volt :D és ami a furcsa, hogy ha focizunk nem veszekszünk, de ha kosarazunk akkor folyton -.-"

Suli után mentem mamáékhoz meg vettem cipőt. ;)



aztán mamáék vettek valami furcsa cigit o.o' aminek a két végére rá kell húzni egy-egy hüvelyt na én ebből meg csináltam 60-at :D aztán meg a felénél szét kell vágni és így lett 120 db cigi :D


Aztán meg jöttem haza és megint fel hívott ... és komolyan már nem bírom ...
én meg értem, hogy kibaszott szar érzés és valakit hibáztatni kell, de mért pont engem? 
nem én tehetek arról ami történt, de komolyan már egyre inkább belém magyarázza :'(
és már megint csak sírtam és sírtam és gondolkodok ezen az egészen :/

na mindegy megyek is. :')

BieBie'Chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése