2012. április 2., hétfő

"Az egyik jele annak, hogy jól tudsz bánni az emberekkel, az, ha nem hagyod, hogy elrontsák a kedved." :)


Tegnap nem volt semmi különös épp ezért nem is írtam :))

Ma suliba hm... Töriből meg írtuk a Tz-t... hát nagyából tudtam majd ki derül milyen lesz :)
Német órán nem igen csináltunk semmit inkább beszélgettünk...legalábbis én meg Eda, mert le tárgyaltuk az egész Totyás dolgot..és csak fel húztam rajta az agyam...legszívesebben fejbe csapkodnám azt a gyereket vagy kis pofoznám -.-"

Egyik szünetbe meg ki akasztott Eda meg Kekszi azt kb. olyan voltam, mint a főt rák x) legalábbis azt mondták, hogy tiszta vörös voltam...de erre rá játszott, hogy röhögő görcsöm volt x) meg  le tudtam volna csapni Edat ha még valamit mondott volna lehet meg is csináltam volna :P

biosz órán nem volt semmi különös, info órán meg csak szerkessztettünk( annyira elegem van ebből a tanárból-.-" nem magyaráz el semmit csak csináljuk -.-' )

Irodalom órán meg beszéltük a kirándulást szerdán megyünk Székesfehérvárra meg Etyekre ^^
kíváncsi leszek majd milyen lesz :) de hogy, hogyan fogok én ott lenni a sulinál 5:50-re..mikor néha még 8-ra is alig érek be a suliba x)) szóval eléggé érdekes lesz...meg sztem Eda már 5-kor zaklatni fog, hogy kelljek fel..szal...talán oda fogok érni sikeresen és időben :P

6ik órában Egoval voltam meg Danival..és ki akasztottak... ejj ezek olyan kis bolondok...de hát ők tudják :D

vettem ma egy napszemüveget ^^

az oldalán meg van három ilyen kis négyzet féleség :)

meg megint fénykepezgettem a fákat :D
(fényképezés mániám már megint elő jött) :D 





na de megyek ^^
biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése