2012. május 25., péntek

vele akarok már lenni. :P


hát nem volt semmi különös sem tegnap épp ezért nem is írtam 

első 2 órám meg sem volt tartva, mert nem volt tanár utána meg mentünk a várba és 2 órán keresztül ott kellett, hogy legyünk -.-' és mikor elkezdtek lövöldözni már akkor elegem volt ebből az egészből ...
meg tegnap egész nap szarul is voltam rettenetesen fájt a hasam és hány ingerem volt ezért elég hamar le is feküdtem aludni este meg bevettem 3 fájdalom csillapított csak éppen nem használt semmit sem .. :/

ma meg hát ... lenne pár mesélni valóm csak ha éppen vissza emlékszek a tesi órára már rögtön fel is b*szom az agyamat azon, hogy lehetnek ilyen egy szánalmas osztály társaim -.-' legszívesebben miattuk elhúznék a francba a suliból csak hát igen rengetek ember van aki miatt maradok. :)
és mellékesen írtunk fizikából dolgozatot ami szerintem 100 hogy egyes lett ;')
suli után mentem kozmetikushoz aztán meg mamáékhoz meg vásárolni szóval elment a napom. ^^

Holnap pedig megyek Kálmáncsára. *-* aztán vasárnap meg jövünk 'haza' kicsimmel és itt alszik. :)
szóval szerintem pár napra elleszek tűnve. ^^
de majd jelentkezem ;)

BieBie'Chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése