2012. május 30., szerda

hosszú hétvége. :)

hát már elég régen jelentkeztem csak nem volt időm. meg nem is igen értem rá :/
szombaton, vasárnap és hétfőn kicsimmel voltam. :)

Szombat:

reggel olyan 7óra körül keltem gyorsan mostam hajat és anyu már korán reggel képes volt elküldeni boltba (annyira szeretem ilyenkor ) de végül elmentem aztán mikor haza értem elkezdtem össze pakolni a cuccomat amit akartam vinni Kálmáncsára. :) aztán össze pakoltam kicsim meg küldött vh-t és nem sokára rá meg elindultam elé nem akartam tovább már otthon várogatni :')  aztán mire ki értem a kapuhoz már jött is be a földes úton és elindultunk a Tescohoz, mert ott vásároltak a szülei meg a húga. :) kb olyan fél óra alatt oda is értünk a tescohoz pedig nem is siettünk ... bementünk és el is  kezdtük keresni a szüleit és furcsa mód kit veszek észre legelőször? persze, hogy kicsim apuját pedig még nem is taliztam vele meg semmi, de még is őt szúrtam ki a tömegben. :D ( szerintem ezzel eléggé meg is leptem kicsimet)  aztán be is lettem mutatva az apukájának ... még egy ideig nézel ötünk a meg folyton valakit keresgéltünk, hogy hova tűnt. :'D aztán meg mentünk ki a kocsihoz bepakoltunk és mentünk is ki Kálmáncsára :D

Mikor meg érkeztünk ki lettek pakolva a cuccok a kocsiból meg mi kicsimmel le pakoltunk a szobájába aztán fogtunk magunkat és ki feküdtünk és csak ölelgettük egymást meg minden. *-* olyan jó volt megint vele lenni. :) voltunk át kereszt apujáéknál be akart mutatni Daninak(unoka tesója) csak éppen nem voltak otthon, mert fent voltak Pesten ezért kb olyan negyed óra múlva vissza is mentünk hozzájuk. :)olyan 5 óra körül elkezdtünk készülődni, mert mentünk Rigocra koncertre, de előtte még kimentünk Vikivel és játszottunk a kis cicákkal, olyan kis édesek a kis drágáim imádom őket. *-*aztán pedig össze készülöttünk és még Viki elkészült mi elmentünk Krisztiért meg Gáborért vissza felé pedig a háznál megálltunk és beszállt Viki is és el is indultunk. :) először sikeresen nem tudtuk hol kell lefordulni pedig még ki is volt írva "Bejárat" de mi szépen tovább mentünk és fordulhattunk is vissza,de végül sikeresen bejutottunk. :) le parkoltunk és meg jöttek Takiék és beletettem mindenkinek mutatva. :)  koncert előtt körbe-körbe járkáltunk kicsim meg vett egy kissé furán kinéző hamburgert. a koncert meg jó volt. :) különösen az útólsó szám nagyon-nagyon tetszett. :)




koncert után mentünk is haza. :) olyan fél9 körül pedig átnéztünk megint és sikeresen már otthon voltak Daniék és beletettem mutatva. :) komolyan mondom ennyit mostanában nem nevettem mint ebben a kb 1- 1 és fél órában. :) fél 11körül pedig "haza" mentünk elment gyors fürödni, meg elkezdtünk animézni x') csak elkezdett akadni és kikapcsoltuk és aludtunk. ^^

Vasárnap:

reggel nagyon jó volt kicsim mellett ébredni. *-* annyira jó lenne ha minden nap így kellhetnék fel .. csak sajnos lehetetlen. :/ meg ebédeltünk, közben meg a kis vízi kakasom elment fürödni én meg addig fel öltöztem meg nagyábból össze pakoltam a cuccomat és most sikeresen nem hagytam ott semmit sem. :) aztán levittek minket Barcsra az állomásra mikor meg-meg jött a vonat elköszöntünk és jöttünk is Szigetvárra. :)
leszálltunk és már indultunk is ki hozzánk mikor be értünk mami már kint ült és meg is ismerkedett kicsimmel aztán mentünk is be anyuhoz és nagy vigyorral közölte, hogy kész a kaja. :D ettünk utána tvztünk egy kicsit és mentünk is át a benzinkútra (mert csak az volt hála az ünnepnek) vettünk cigit meg Sangriat (gyümölcs bort) meg egy Twixet amivel sikeresen nyert is kicsim ... (nekem valahogy nem szokott be jönni.) haza értünk aztán anyu be is ragta a bórt a hűtőbe közben meg elkezdtünk valami filmet keresni találtunk is csak úgy kb a felénél abba is hagytuk, mert boroztunk meg este elmentünk sétálni, csak hamar vissza jöttünk, mert nagyon hideg lett. :/ 
haza felé meg az egecskét fényképeztem. :P


nagyon tetszik ez a cigi. *-*

Vissza fele pedig  bementünk a benzinkútra ismételten és vettünk  2zacskó chipset, mert kitaláltuk, hogy este nézzünk filmet,mikor pedig visszaértünk hozzánk filmeztünk,elmentünk fürödtünk, tovább filmeztünk, meg iszogattunk is még egy kicsit.^^  Aztán  olyan éjfél körül elmentünk aludni, és drága anyucim volt olyan kedves, hogy  megengedte hadd aludhassunk a francia ágyában, nem kellett az én 1személyes ágyamon szoroskodni . :) aztán olyan fél 1 körül elálmosodtunk, kikapcsoltuk a tv-t és elmentünk alukálni. :)

Hétfő:

reggel ismételten nagyon jó volt kicsim mellett ébredezni. :) anyuval meg csináltunk reggelit. :) ami szerintem ízlett is kicsimnek (legalábbis remélem) reggeli után pedig átment benzinkútra megint cigit venni. :P és még csináltatott kártyát is x') aztán miután haza ért megint elkezdtünk DVD-zni be fejeztük a Szárnyas Gonoszt meg meg néztük a Transformers 3mat. :) film után még volt még több, mint egy óránk, hogy elkeljen kezdjünk készülődni. :) átmentünk szobámba aztán csak feküdtünk és beszélgettünk. :) sajnos olyan negyed4 körül elkellett, hogy kezdjünk készülődni kicsim össze pakolt és indultunk is ki a vonathoz. :/ aztán meg jött a vonat és elkellett, hogy búcsúzunk én meg indultam haza. :)

aztán kb ennyi volt ez a 3 nap 
a maradékot majd pótlóm holnap. :)

na BieBie'Chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése