2012. május 11., péntek

ez a napocskaa. :P


reggel eléggé eltököltem itthon az időt és ennek köszönhetőnek sikeresen itthon hagytam a 30-as telom ... Lacus meg folyton hívott, mint kiderült...
be értem suliba és be is támadtam Marcsikámat. *-*
még egyszer Boldog Szülinapot Szíveem. *-*

utána meg épp Rebivel beszéltem a matek dolgozatról, hogy mi lesz benne erre meg lepetten meg szólal: "Juuj neked zöld az egyik szemed." én meg csak nevettem mert már eléggé meg szoktam, hogy néhányan meg lepődnek rajta... meg elkezdte, hogy fényképezzem le és tegyem fel facebook-ra... (hát azért azt nem . :P ) 
1.órában meg írtuk a matek dolgozatot amit 3-szor kezdtem újra mert mindig elrontottam és össze gyűrtem a lapot x"D .... aztán mikor befejeztem már úgy vittem ki a tanár nőnek, hogy : " Tanár nő ez 1-es lett" néz rám és mondja: "jaj ne csináld már biztos nem " én meg mondom neki: " Higgye el, hogy az lett." mikor meg már vagy az 5-ik egyest mondta már biztos voltam benne, hogy az enyém is az lesz... erre 3-mas lett... (amit még mindig nem értek, hogy-hogyan )

irodalom órán tanár nő kitalálta, hogy írjunk "bele élő" fogalmazást a szigeti veszedelem alapján.. én meg ültem és beszélgettem vagy Rékával vagy Nikivel vagy éppen Totóval mutogattunk mikor el fordult a tanár ... aztán kb 5 perc alatt össze csaptam valamit és be adtam... valahogy nagyon nem érdekelt :')

Tesi órán tollasoztunk meg távolt ugrottunk és tanár nő már ki agyalt azzal, hogy repülj a levegőbe szövegével x"D de 5-őst kaptam aztán meg mentem is ki az öltözőbe és fogtam magam át öltöztem.. nem volt már kedvem kint lenni az udvaron naa. :P

délután meg voltam mamáméknál aztán mama meg nene elmentek vásárolni én meg kint voltam teraszon és a kezem megint szépen le éget x"D, de már valahogy kezdem meg unni :')

aztán úgy kb ennyi... nem jut eszembe más érdekesség. :)

BieBie"Chuu 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése