2012. május 8., kedd

végre meg jött. *-*


reggel mikor be értem suliba Aliz majd nem meg süketített, mivel mikor észre vette, hogy vágattam a hajamból sikított egyet. o.o én meg csak mondtam " Nyugi vissza nő" meg mindenki mondta, hogy jó lett meg jól áll szal nem bántam meg, hogy levágattam ^^
alig tanultunk ma egész nap mivel elég nagy volt a keveredés a érettségi miatt
 meg utolsó óránk el is maradt. :)
Suli után mentem Mónihoz aztán meg anyuval Rossmanba és vettem 2pár fülbevalót ^^


meg lett Eiffel tornyos fülbevalóm is hála a Bravonak
amit eredetileg csak egy poszter miatt vettem meg ;')
de nem baj jó lesz az Eiffel tornyos nyakláncomhoz. :P
(ja meg még volt benne egy rózsaszín szíves)

rossz kép minőség, de hát ez van ^^"

és még nénémtől is kaptam 3db fülbevalót x'D


asszem most majd egy ideig nem kell, hogy fülbevalót vegyek. :P

meg ma végre meg jött az egyik Avon rendelésem a dinnyés test permet. *-*
meg megkaptam az új katalógust is ^^


délután meg lementem a pályára ..
amit most már sikeresen meg is bántam eléggé meg rántottam a csuklom. -.-" 
és még mindig kib*szottul fáj ...


holnap meg csak majd 12:30-ra kell suliba mennyek ^^
és kereken 2 db órám lesz  x"D (épp ezért nem is értem minek kell bemenni ) ...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése