2012. május 23., szerda

mai nap. ^^


hát reggel 8-ra mentünk Tinódi elé aztán be is lettek támadva a mezek sikeresen meg kaparintottam a 8-ast mivel nem volt 13-mas sem pedig 3-mas >_<

meccs előtt be jártuk Amiékkal az egész sulit meg meglátogattuk Klári nénit meg Ili nénit ^^
aztán mivel az Istvánfi meg a Tinódi-s edző le beszélte ami tanárunkkal, 
hogy barátságos meccs lesz ezért még a pontok sem lettek számolva -.-" 
szóval nagyon jó volt, hogy még azt sem tudtuk a végén ki hányadik lett -.-'
de úgy alapjából olyan volt a meccs, mint amire számítottunk, 
mert ugyan olyan szemetek voltak az István fis-ok, mint mindig is voltak ... -.- 
de komolyan még ha valamikor játszunk ellenük akkor az egyik csaj 100, hogy fel lököm vagy valamit csinálok vele ... :') 
a Tinódis csapatott meg eleve tudtuk milyen szóval. :)

aztán meg meccs után kaptunk pólót (majd rakok fel róla képet) 
aztán meg indultunk át a Zrínyibe aztán Amival kétszer is vissza mentünk még az öltözőbe 
( ahol már közben a fiúk öltöztek) 
mert Ami ott hagyta a pólóját utána meg eszembe jutott, 
hogy én meg ott hagytam az üdítőmet x)

Aztán meg vissza értünk Zrínyibe nem mentünk már be 3ik órára kint ültünk az aulába utána meg lyukas óránk volt szóval elvoltunk . ^^

aztán meg sorba mindenki jött oda hozzánk, hogy mi volt, meg hogy sikerült ^^ 
meg Alex el akarta csórni a pólót amit kaptunk :'') 
meg mindenki meg volt lepődve, hogy fel volt kötve a hajam x'D

Biosz órára be mentünk aztán tanár nő névsort olvasott és mikor hozzám ért mondta, hogy a folyóson alig ismert fel, de nagyon jól áll, hogy fel van kötve és akkor ezt sorban elkezdték a csajok is meg Tomoék is én meg csak nevettem rajtuk ^^

Tesi óra nagyon jó volt, talán az eddigi egyik legjobb tesink volt :) 
kint fociztunk csajokkal és sorban lövöldöztük a gólokat meg sikeresen az egyik labdát fel rúgtuk a tetőre és tanár nő meg csak nevetett rajta és adott egy másik labdát. :) 

aztán haza fele ismételtem megint el áztam -.-' kíváncsi leszek holnap el elfogok-e főleg, hogy 2.-ik órától a várban leszünk...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése