2012. május 22., kedd

áhh..-.-"


első két óránk matek volt aztán nem csináltunk semmit mivel össze voltunk vonva a másik csoporttal és vándoroltunk a termek közt, mert nem fértünk el x'D

gazdaságtanon tanci néni olyan számolásokat mutatott amit senki sem tudod meg érteni ... még a képlet felírásokig értettem meg a táblázat egyik részének a kiszámolásáig ... de, hogy utána mit csinált azt már nem tudom xD

irodalomból pedig dolgozatot írtunk az előző órai anyagból hát kb semmit sem tudtam ... ami éppen eszembe jutott azt rá írtam a lapra aztán fogtam magam és be adtam ... meg úgy különösebben nem is érdekel múlt órán úgy fel b*szta az agyam az irodalom tanárunk -.-"

infoból meg le zártak minket ( 5-öst kaptam ^^ ) mivel ami vissza van még 3 hét már nem lesz a tanárunk bár igazság szerint nem is bánom . :)

holnap meg mivel nem leszünk kb az első 3-4 órán ma meg írtuk 3-man (Ami, Eda meg én) a német dolgozatot ... ahhoz képest, hogy csak óra előtt átolvastam 4-es lett  és ismételten ki akasztott a Tomo meg Toto ... és most még tanárnő is meg engedte, hogy ki dobhatom őket az esőre ^^

holnapi meccset meg eléggé át beszéltük ma Amival nagyjából össze szedtük kik lesznek a másik 2 csapatban ... aztán majd holnap ki derül mi lesz :')
csak az a rossz, hogy nem elég, hogy reggel 8-re megyünk meccsre... utána még mehetünk vissza suliba biosz meg tesi órára -.-'


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése