2012. május 10., csütörtök

cseresznye virág. *-*


Hát tegnapi napom nagyon jól indult és kevésbé jól zárult

suli után mentem Mónihoz aztán meg anyuval utána Kínaiba körbe nézni milyen ruhák vannak majd valamikor el kellene mennyek vásárolni ... de előbb ki akarom lövetni a fülem. :P
utána meg mentünk "fogadott" nagyikámhoz ... nagyon szeretek ott lenni és beszélgetni vele meg istenem olyan aranyos még mindig az a nyuszi. *-* meg már olyan szép nagy lett ^^ mikor meg jöttünk ki játszottam Dinóval olyan kis játékos kutyus kis rosszaság egyszer majd komolyan ha megyek be majd fel fog lökni :P
aztán meg Sparba találkoztam Barnusal és amit mondott kissé fel idegesített, de hát istenem ez van meg nem idegelem magam mivel tudom, hogy úgysem fog meg történni SOHA, de SOHA 
csak ami meg lepet, hogy úgy kezdte  Böbe hogy : "van számodra egy jó hírem." csak tudnám, hogy ebben nekem mi a jó hír ... áhh inkább hadjuk.. :/

Ma suliba nem volt semmi gépírás már komolyan az agyamra ment főleg, hogy angol szöveget kellett, hogy másoljunk meg szerkeszteni -.-"
meg Gyöngyi meg hozta az Avon-os rendelésem ^^
cseresznye virágos szett. :)
testápoló, testpermet, túsfürdő ^^
Délután meg kint voltam Kekszivel  és komolyan olyan bolond ez a gyerek 
mindig röhögő görcsöm lesz tőle, mert annyi baromságot tud össze hordani x"D

áhh na asszem ennyi mára ....
holnap írok matekból és nem tudok semmit meg versből felelünk... de asszem egyikre sem fogok tanulni ... majd ki javítom valahogy. :'')

BieBie.^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése