2012. május 14., hétfő

nem tudom mi van velem.... :/


" ...Nem tudom, hogy mi van velem mostanában, de valahogy semmihez sincsen kedvem és teljesen kedvetlen vagyok meg jó pár emberrel bunkó is amit tényleg sajnálok, de nem tudok most magam mit csinálni... majd ha valahogy ki kecmeregek ebből az időszakomból remélem minden rendben lesz ..."

Hát suliban minden olyan volt, mint szokott lenni csak annyi kivétellel, hogy eléggé nehezen bírtam már "meg játszani", hogy minden rendben és, hogy milyen jó kedvem van.. de hát végül is sikerült :') 
csak egy valaki  vette észre rajtam, hogy nem stimmel valami  pedig kb ha 2 percre látott a suliba a még váltottunk pár szót meg a szokás 3 puszinkat adtuk egymásnak...  úgy látszik őt nem tudom át verni :'')

Tőriből elég szépen össze hoztam a jegyeimet 3 dolgozatot kaptunk ki az első 3-mas lett, a második 4-es és a harmadik pedig 5-ös x"D
aztán drága Martinnak és Ákosnak köszönhetően, hogy nem tudták be fogni a szájukat ismét Ákos mellett kell üljek törin -.- (ki nem állhatom ezt a gyereket >.>")

Német órán ki akasztott Tomo és Toto komolyan már ott tartottam, hogy valamelyiket ki fogom dobni az ablakon, mert amennyi baromságot össze hordtak 45 perc alatt azt már én sem bírtam cérnával (pedig azt mondják elég jó a törő képesség) meg ha még egy ilyen órát ki kell velük bírjak hát én azt nem fogom  túlélni :')

Irodalomból Tz-t írtunk ... és drága tanár nő egyszer csak oda jön hozzánk és elveszi a toll tartónkat. -.-
őszintén még mindig nem tudom ez mire volt jó, de hát ő tudja. 

Tesin meg ismét sikeresen szét basztam a csuklom egy ideig még mozgatni is alig bírtam, meg még most is kib*szottul fáj és már tényleg nem tudom, hogy mit csináljak vele.. :/

 Hát aztán szerintem kb. ennyi ha lesz még valami úgy is írok ^^

BieBie'Chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése