2012. május 15., kedd

szánalmas aranyom - . - "


" Mielőtt elítélsz, vedd fel a cipőmet és járd végig az utamat. 
Járd végig a múltamat, érezd a könnyeimet, éld át a fájdalmaimat, az örömömet. ... 
Tedd meg a lépéseket, amelyeket én megtettem és botladozz meg minden kövön, amelyen én megbotlottam... 
S mindegyik botlás után állj fel és menj tovább, úgy ahogy én tettem. 
Csakis ezután ítélkezhetsz rólam, felettem. 
Akkor mondhatod, hogy ismersz! "

most komolyan azért vagyok kurva meg kis ribanc, mert vannak fiú haverjaim ? akikkel jóba vagyok és beszélek velük suliba/sulin kívül ? és mert veled közülők egyik sem akar barátkozni sőt már 2-en el is küldtek a p*csába ? -.-
 istenem néz már magadba  kicsit pont te szólalsz meg ilyenről akinek naponta új pasija van és mindig olyan hű de nagyon szerelmes vagy ?azt sem tudod mi az, hogy szerelem ... meg képes vagy olyanokat kiírogatni, hogy hű de jó volt az esti sz*x meg milyen jól meg tanultál sz*pni ... szánalmas vagy kis csillagom kíváncsi leszek mi lesz belőled 20 éves korodra ha már ilyen vagy 12 évesen -.-"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése