2012. május 2., szerda

kálmáncsa. *-* ♥

el voltam tűnve pár napja, de csak azért, mert nem voltam itthon Kálmáncsán voltam ^^
mivel nem akarok egy kisebb regényt írni ezért nagyjából meg próbálom össze foglalni mi volt. x')
(remélem nagyjából sikerülni is fog. :P )

Vasárnap:

Hát 3-mas vonattal mentünk le Barcsra és még sok időnk volt ezért elmentünk kicsim nenéjéhez meg nagybátyához nagyon kedvesek voltak meg minden ^^

aztán az 17óra valahányas busszal mentünk a Szuloki elágazóig ^^
ahol már kicsim Húga (Viki) meg anyukája várt minket és kocsival mentünk is Kálmáncsára
megérkeztünk hozzájuk találkoztam mamájával is ^^ és mindenki nagyon kedves volt ^^

kicsim szépen részletesen el magyarázta mi micsoda a szobába ... ami közben néha elgondoltam " most vajon tényleg ennyire bolondnak hisz, hogy nem tudom az meg az micsoda? " x')

meg mutatta a kis cicákat hát istenem annyira édesek. *-*
legszívesebben el loptam volna őket. *-*

később meg elmentünk sétálni lementünk egy kis "víz eséshez" ^^


annál a kis piros körnél azok őzikék csak szépen elmosódott a kép meg nem voltam elég gyors ^^

lementünk foci pályára 
közben meg útközben le fényképeztem még a napocskát is ^^


vissza fele pedig még bemutatott pár haverjának .... neveket valahogy nem bírtam meg jegyezni x')
meg bementünk kereszt apjáékhoz ahol elég sokáig el voltunk szépen ránk is sötétedet 
este filmet néztünk aztán kb ennyi volt...

Hétfő:
hááát .... *gondolkodik*
reggel nagyon fájt a hasam komolyan ennyire talán még sosem fájt kicsim mamája meg elment nekem gyógyszerért csak az a baj, hogy kb semmit sem használt :/
dél előtt meg kocsival Vikit elvittük Klaudiáékhoz mi meg elmentünk Norbiékhoz ( asszem Norbi volt a neve)
ott voltunk egy ideig és komolyan mondom ha velük kettőjükkel össze zárnának egy napra és röhögő görcsben haltam volna meg. x')
utána meg vissza mentünk Klaudiáékhoz és sikeresen mindenkinek be lettem mutatva :)
meg Klaudia és Viki ki találták, hogy este mennyünk ki (nem tudom már hol volt az) nyársalni ... én meg sikeresen le beszéltem anyuval  és ezért maradhattam
én meg kicsim vissza mentünk hozzájuk és elkezdtünk filmet nézni meg néztük a Sziklák vérét meg elkezdtük nézni a Kaptár 4-et, de közben elmentünk Vikiért aztán abba hagytuk
mikor meg vissza értünk kicsim anyuja adott pólót meg nadrágot, hogy ne azt fűstőljem össze amit hoztam ^^
három negyed 9 körül meg meg jött Gergő (Viki pasija) és elindultunk Klaudiáékhoz 
én meg egy ideig tökre ideges voltam miután oda értünk meg folyton valaki hívott és nem tudtam, hogy ki az. :')
olyan fél 10 körül meg elindultunk oda ki (még mindig nem tudom hova xD )
ki lettek engedve a kutyák aztán elindultunk körbe sétálni fiúknak meg elkellet menni májusfát állítani aztán meg mi csajok meg Tomi maradtunk csak kint vissza is mentünk a "ház féleséghez" csak, mint ki derült nem hoztunk ki szódát ezért Klau Szandi meg Tomi haza mentek érte mi meg Vikivel és a 2 kutyussal kint maradtunk ... tökre jól elvoltunk csak kissé az volt parás mikor a 2 kutya (Alföldi vadász tacskók (ha jól emlékszem) szépen be álltak az ajtóba és csak figyeltek és elkezdtek nyüszögni 
olyan 15 perc múlva vissza is értek Klauék és nem sokkal utánuk a fiúk is ^^
elmentünk 4-en nyárshoz botot keresni ami elég hosszú művelet volt. x')
vissza érve tűzet raktak (aszem Ricsi....de már nem tudom)
olyan 1 körül meg elkezdtek sütni 3 körül meg haza indultunk és kb ha még fent voltunk fél óráig és elis aludtunk x')

Hétfőn pedig reggel olyan komás voltam ... akár állva is eltudtam volna aludni x'D
aztán mivel reggel a 8-as vonattal jöttem haza ezért kocsival mentünk be Barcsig 
Vikivel meg vettük a jegyet és vártuk még vissza ér Kicsim aztán meg sajnos meg jött a vonat és muszály volt rá fel szállni és haza jönni pedig igazság szerint még maradni akartam nagyon is de nem lehetett :'(

 És asszem nagyából mindent le írtam ^^
összességében kib*szottul jó volt Kálmáncsán lenni és örülök, hogy ennyi mindenkivel meg ismerkedhettem és persze, hogy 2 napot kicsimmel lehettem ^^
és sikeresen meg csináltuk kicsimnek a blogját :D
 na BieBie'Chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése