2012. május 4., péntek

holnapot.... ♥

mint lehet is látni kissé megint át alakítottam a blogot, már meguntam amilyen volt muszáj volt a váltás ^^

hát nem voltam ma suliba .... :')
délelőttöm elég hamar eltelt, meg reggel fel is húztam azzal az agyam, hogy vettem ki a táskámból a nap szemüvegem azt el volt törve. -.-" pedig most vettem kb. 1 hónapja...
nenével délután elmentem városba csináltattam mamának egy csokrot rózsából meg anyunak orchideaból. ^^
aztán ma oda is adtam nekik... nem akartam vasárnapig rejtegetni. :P
meg-meg vettem az új Mondot végre Szigetváron is rá találtam x')

holnap meg megyek negyed 9-re fodrászhoz ... aztán mikor ma mondtam mamáéknak meg pár ismerősnek be sokkoltak, hogy le vágatom a "gyönyörű" hajam. x') én meg csak spontán ki nevettem őket ... és meg nyugtattam őket, hogy nem lesz rövid szal nem kell parázni ^^

meg holnap jön kicsim. *-* már annyira hiányzik és egyre nehezebben bírom nélküle, de hát muszáj :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése