2012. május 7., hétfő

áhh..-.-"


annyira elegem volt a tegnap estéből meg a ma reggelből/délelőttből 

este kaptam ismét egy szép kis hívást aminek hatására sikeresen földhöz vágtam a telomat és kikapcsolt...és hát  beakartam kapcsolni és nem tudtam a PIN kódom.. -.-" szerintem már alapból annyira ideges voltam és azért felejtettem el vagy nem tudom ... utána meg kérte a PUK kódot ... amit meg végképpen nem tudtam... szóval nagyon jó estém volt dél előtt meg folyton agyaltam, hogy mi a f*szomat tudnék csinálni még a Ricsit is próbáltam fel hívni erre persze, hogy ki volt kapcsolva .... aztán  mondtam anyunak, hogy mennyünk el T-mobilba és hátha tudnak vele valamit csinálni, mert ha nem lesz 30-as kártyám ki akadok ( de csak azért, mert akkor nem tudnék kicsimmel beszélni ... én meg azt nem bírnám ki :/ ) az üzletbe meg át lett íratva a kártya anya nevére és meg kaptam a PUK kódot és változtattam is PIN kódot és újra betudtam kapcsolni telom aminek hatására nagyon boldog lettem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése