2011. december 30., péntek

Holnap szilveszter * - *

Hát a kedvem most valamivel jobb lett 
sokat nézelődtem ma neten és nagyon szép dolgokat találtam (kellenek nekem) >_<
na szépek is az álmok mi ? :P 
Holnap anyuval majd megyek be valószínű boltba piát venni..
eddig még úgy van, hogy Daniékhoz megyek..meg valószínű úgy is marad :]
ez lesz egyik legjobb szilveszterem :] főleg, hogy kicsimmel lehetek jó sokat :D
azt viszek piát...bár azt mondta, hogy nem kell...így van már minden fajta x"D 
nem baj még több lesz 1-el kevesebb vagy több? ki veszi észre :D :D

tegnap este volt Dani és kiraktuk mind ketten fb-re, hogy :
 ~ Ahány lájk annyi felest fogok meginni szilveszterkor... ~ 
1 lájk= 1feles :D

Hát persze, hogy én szívtam 54 lájkot kaptam o.o
Dani meg csak 17-et ><

eh.. hát ha ennyit meginnék akkor abból detox lenne x"D

és mivel nem tudom, hogy mikor leszek ismét blog közelben előre is mindenkinek Boldog Új Évet kívánok ^^





na biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése