2011. december 7., szerda

An cafe * - * és pár dolog :P

An cafe * - *

Éppen pár blogot böngészgettem meg olvasgattam és azt olvastam, hogy An cafe újra össze fog állni *-*
Állítólag Kanon szólta el magát  a Finnországi koncerten egy technikai szünet alkalmával. Tavasszal új kis lemez is várható az An Cafe-tól *__*♥ 
És lehetséges hogy lesz turné, vagyis valószínű ha újra össze állnak lesz majd és lehet, hogy jönnek majd Mo.-ra is!!!!!*___*♥ 
Szóval most ez a hír be aranyozta a napomat *.* főleg, hogy épp tegnap kaptam egy An Cafe-s posztert *-*
ésés .. remélem nem csak valamilyen ki taláció ...mert én nagyon örülnék ha újra együtt lenének mivel egyik kedvenc bandám *-*♥ 


Poszter :]
Akkor tegnap..nem volt meg tartva az 1. két óránk :D
(ma meg elmaradt az ucsó kettő )
mégsem írtunk gazdaság tanból...majd csak jövőhét kedden ><
és én meg ezért tanultam ><
Délután jött Dani és kaptam mikulásra Tofiffit 
meg sikeresen ki akasztott, hogy mit kérek karácsonyra ><
hát, de nem érti meg, hogy nem kel semmi x)
Eda, Tomi meg Petra meg alkottak német órán a füzetembe x"D


Akkor ma hm..oda adtam Daninak az "ajándékát"
Volt tűz riadó suliba o_O
állítólag valaki meg nyomta a 2. emeleten a tűz riasztott..
voltak kint a rendőrök meg  a tűz oltok..
mi meg addig kint fagyoskodtunk a hidegben az udvaron ><
hm..akkor..most meg sztem megyek rajzolgatni :]

biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése