2011. december 11., vasárnap

:]

Tegnap mentem be városba, hogy nézzek pár ajándékot..erre persze, hogy nem találtam semmit -.-"
meg úgy még alapból elképzelésem sincsen, hogy kinek mit kéne, hogy vegyek ^^"
na mindegy majd...ki gondolom még jövőhéten :]
Aztán Ildivel beszéltem/beszéltünk...és most nagyon sz*r, hogy csak 15 vagyok ><"
ha 16 lennék simán mehetnénk nyári melora ><"..na mindegy ...majd 2013-ba talán xD

 egész délután rajzolgattam...meg zenét hallgattam..
mostanában megint egyre több J-rock-ot hallgatok...K-pop-ot meg egyre kevesebbet :/
(nem tudom mi van velem...) 

hm...akkor este jött át Dani és mondta, hogy apja meg engedte, hogy itt aludjon..
szóval...nagyon boldog voltam :D 
és mivel tökre jó idő volt kint el döntöttük, hogy ki megyünk egyet sétálni :]
szóltunk Edának meg Kikinek és találkoztunk út közbe ..
(na az volt valami ...xD)
 aztán le ragadtunk a Patikánál egy időre
utána meg elmentünk Tesco-ba :]
Dani(vagyis Kiki vette meg) vett Fütyülöst :3
(áhh de régen ittam már ) :P
aztán olyan fél 10 körül haza keveredtünk
kajáltunk meg anyát boldogítottuk meg egy folytában nagymamáztuk :P
aztán már nem tudom mikor elmentünk aludni :] 

na biebie~chuu
(mentem kel megint kel anyával mennyek boltba ><)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése